4 paprasti žingsniai, kad jaustumeisi geriau

Čia nebus dar vienas pamokslas kaip tu privalai susitvarkyti savo gyvenimą, kad pritrauktum turtus, meilę ar turtingą meilę.

Savo praeitame įraše minėjau, kad norint prieiti prie savo didžiausio tikslo, geriausia pradėti eiti mažais žingsniais. Žinoma, tie žingsniai priklauso nuo mūsų individualiai, bet manau jog šie yra universalūs. Kodėl geriausia pradėti po truputį? Nes taip pradedama ugdyti valia, kuri tikrai pravers vėliau.

1) Gerk daug vandens
Nors ir skamba labai juokingai, bet šis dalykas yra labai naudingas. Išgeriamo vandens kiekis priklauso nuo tavo svorio ( norma svyruoja nuo 1,5L iki 3L, kuo didesnis svoris, tuo daugiau vandens reikia išgerti ). Pats geriausias dalykas, kurį pastebėjau pradėjus šį reikalą, kad oda tapo švelnesnė ir švaresnė, atsirado daugiau energijos, o jeigu esu vakarėlyje ir išgeriu ne tik alkoholio, bet ir vandens stiklinę, kitą dieną nesijaučiu šlapiu skuduru.

2) Rūpinkis savo oda
Ne tik veido oda, bet visu savo kūnu. Nepatingėk bent kartą per savaitę pasilepinti kaukėmis, nepamiršk kremų ir nusivalyti makiažo. Aš asmeniškai visada jaučiuosi nemaloniai jeigu jaučiu kažką ant savo veido, ko šiaip neturėtų ten būti. Taip pat nepamiršk viso savo kūno - kremai ar sviestai bus tavo geriausi draugai, o jeigu dar turi ir vonią, leisk sau pamirkt joje.
Dar vienas dalykas, kuris duoda didelį atsaką tavo kūnui - maistas. O labiausiai gliutenas. Pavasarį kovojau su egzema, kuri buvo išbėrusi mano visus delnus, vaistai tik nuslopindavo viską, bet pilno poveikio nedavė. Atsisakius gliuteno ( žinoma, išskyrus mano cheat day sekmadienius ) mano rankos norėjo man padėkoti. Nors atrodo, kad atsisakius gliuteno nebeliks nieko valgyt, tai yra netiesa. Tad jeigu matai jog tavo organizmas siunčia ženklus dėl kažkokių produktų, išklausyk jo.

3) Valgyk 5 kartus per dieną
Vienas iš geriausių ir sunkiausių dalykų, kuriuos pavyko padaryti. Jeigu prieš metus laiko man kažkas būtų pasakęs, kad aš valgysiu pusryčius ne tik savaitgaliais ar kai nedirbu, būčiau tiesiog nusijuokusi. O pasirodo tai nėra jau taip neįmanoma. Kiekvienas galim skirti bent 10 minučių ryte pasidaryti pusryčius, variacijos didelės - mano dažniausias pasirinkimas ryžių trapučiai su ekologišku riešutų sviestu ir bananu, grikių košė, ryžių trapučiai su lašiša arba omletas. Visa paslaptis, kad jeigu valgai 5 kartus per dieną, nespėji žvėriškai išalkti ir neprisikimši daug vienu atsisėdimu.

4) Neprivalai visada sakyti "taip"
Šitas galioja tais atvejais kada tai nesusieję su darbu ar kitais ypač svarbiais užsiėmimais. Bet jeigu aplinkybės leidžia tau pasakyti "ne" vietoje "taip", pirmyn. Juk būna, kad nenori kažkur eiti, kažko veikti ar kažko matyti, bet viduje lyg ir knibžda mintis "juk kiti bus nepatenkinti". O jeigu per prievartą darysi tai ko nenori tu, jausiesi geriau?


No comments:

Post a Comment

Instagram