Geidžiamiausią
metų spalvą kasmet skelbia „Pantone Color Institute“, bet „Mados infekcija“ nesikuklina
diktuodama savo madas ir XX-ąjį festivalį pasitinka ryškiai – oranžinė kaukolė
mieste švies iš tolo!
Pasitvirtinus
meteorologų prognozėms, šiemet kartu su „Mados infekcija“ balandžio 13–14
dienomis pagaliau ateis pavasaris. Nors yra tikinčių, jog būtent penktadienį
Adomas ir Ieva buvo išvaryti iš Rojaus, prietarais apipinta simbolinė data
negąsdina – „Mados infekcijos“ organizatoriai drąsiai žada nuodėmės vertą ne
tik penktadienį, bet ir visą savaitgalį.
Festivalio
vietos pakeisti negalima – „Mados infekcija“ tradiciškai okupuos Šiuolaikinio
meno centro erdves, kurių transformacija akį rėš kiekvienam, o frazė „vaizdas
pro rožinius akinius“ įgaus fizinį kūną.
neFORMATAS
„Ilgą
laiką tik privilegijuotiesiems prieinamos Niujorko ir Paryžiaus madų savaitės,
pradėjusios dusti nuo savo uždarumo, pernai kaip didžiausią naujieną pristatė
galimybę žiūrovams įsigyti bilietus į madų šou. Organizuodami „Mados infekciją“
nuo pat pradžių konstravome kitokį modelį: kūrėme neformalią atmosferą ir
buvome atviri visiems besidomintiems. Intuicija ir gerai apgalvota strategija
padėjo visada būti koja priekyje. Sulaukti XX-ojo festivalio Lietuvoje –
nepaprastai daug. Idėjų ir kūrybinių užmojų mums niekada netrūksta, o
ekonominius iššūkius kartu su beveik nepasikeitusia komanda ir ištikimais
rėmėjais įveikėme stoiškai,“ – sako „Mados infekcijos“ idėjinė vadė Sandra
Straukaitė.
DOVANĄ – parsipūsk!
Nerašyta
„Mados infekcijos“ taisyklė: niekada nedaryti kaip pernai. Tačiau vienas
dalykas nesikeičia nuo 1999-ųjų – tai dizainerio Aido Urbelio kurtas logotipas.
Nors festivalio prodiuserė Renata Mikailionytė prisimena, kaip daugelis bandė
įtikinti pakeisti drąsią logotipo grafiką, ilgainiui rinkodaros specialistai
pripažino, jog tai vienas geriausiai atpažįstamų lietuviškų prekių ženklų.
„Logotipas
yra mūsų konstanta ir atspirties taškas. Jo išraiškingas charakteris leidžia
kasmet sukurti po naują, įdomų plakatą, kuris gali tapti stilinga interjero
puošmena. Liūdna matyti nykiai tuščias šiuolaikinių naujakurių interjerų
sienas, kai vietoj paveikslo mieliau perkamas fotelis. Žinant, kad beveik 90
procentų lietuvių turi nuosavą būstą, kiekvienam dovanojame šių metų „Mados
infekcijos“ plakatą, kurio dizainerė – Laura Grigaliūnaitė. Tegu būstas tampa
namais, kuriuose menas bus toli gražu ne paskutinėje vietoje,“ – linki Sandra
Straukaitė.
Didelės
rezoliucijos plakatą nemokamai galima parsisiųsti vasario 22–24 dienomis. Plakatas
visų laukia čia.
No comments:
Post a Comment