Pirmieji „KENZO x H&M“ įvaizdžiai: ryškūs raštai, spalvos ir individualumas


„H&M“ džiaugiasi galėdami atskleisti pirmuosius tris „KENZO x H&M“ kolekcijos įvaizdžius, kurių kiekvienas trykšta raštais, spalvomis bei individualumu, atspindinčiais šį bendradarbiavimą. Įvaizdinių nuotraukų kūrime dalyvavo skirtingi menininkai, jauni kūrėjai bei aktyvistai – „KENZO x H&M“ ambasadoriai. Kolekcijos gaminius nuo š.m. lapkričio 3 d. bus galima įsigyti internetu bei apie 250 atrinktų parduotuvių visame pasaulyje, tarp kurių – ir „H&M“ parduotuvė PC „GO9“, Vilniuje. 

AMY SALL (Niujorke gyvenanti studentė ir aktyvistė, SUNU: Journal of African Affairs, Critical Thought + Aesthetics įkūrėja) bei JULIANA HUXTABLE (28-erių Niujorke gyvenanti menininkė, poetė ir didžėjė) nuotraukoje vilki: tigro raštais margintas trikotažo  palaidines aukštu kaklu, derančias tampres aukštu liemeniu,  ilgas, juodos odos pirštines su rožiniu guminiu logotipu bei tigro rašto batus su kojinės tipo aulu.

ISAMAYA FFRENCH (Londone gyvenanti makiažo meistrė, priklausanti Londono kolektyvui Theo Adams Company) nuotraukoje vilki: padidinto silueto odinį švarką su rožiniu netikro kailio pamušalu bei derančias tigro raštais margintą trikotažo palaidinę aukštu kaklu ir tampres aukštu liemeniu. 

OKO EBOMBO (Paryžiuje gyvenantis muzikantas bei performansų menininkas, muzikos grupės 19 lyderis) nuotraukoje vilki: parką su nusegama raštuota apykakle, blokinių spalvų tigro rašto džinsus, tabi tipo kojines bei paminkštintus sandalus. Oko taip pat vilki tigro rašto kepurę su snapeliu, raštuotą šaliką bei tigro rašto krepšį su ilga rankena.





No comments:

Post a Comment

Instagram