LONDON - YOU STOLE MY HEART

Hello my darlings!
Sveikinuosi su jumis jau iš Lietuvos. Norėjau sakyti namų, bet juokaujant nebežinau kur jie yra. Kas žino, o kas ne, kad Londonas buvo mano svajonė nuo 11 metų. Verkdavau kai matydavau jį filmuose, verkdavau kai ten skrisdavau ne aš. Daugumai Jūsų tai skamba juokingai, bet tokia aš buvau. Galiausiai nusprendžiau savo svajonę įvykdyti. Kartu tai buvo ir pabėgimas nuo emocijų, kurios mane slegė, nebemokėjau jų valdyti. Atvirai pasakius vienu metu visos mano svajonės atrodė nebeįdomios, bet tam juk ir reikia tokias situacijas taisyti! Padedama nuostabių žmonių, atsidūriau ten, kur jaučiau, kad yra mano vieta.
Londonas - milžiniškas miestas, kuriame pilna visko. Pasijausti mažytei prieš tokį gigantą išėjo į naudą. Net neįsivaizduoju nuo ko būtent pradėti pasakoti viską, haha. 
Žmonės aplinkui buvo ypač malonūs bei paslaugūs. Kažko nerandi, nesupranti? Tau viską išaiškins iki detalių. Žmogus prie kurios sėdi autobuse nori išlipti, tu pasitrauki ir girdi " ačiū ". Perki kažką, eini pro check in'ą oro uoste ir atrodai be nuotaikos? " Smile, Camile! Everything is fine! ". Tokio pozityvumo pliupsnio mano gyvenime labai trūko. Susipažinau su nuostabiais žmonėmis, kurie pastatė mano protą atgal į savo vietą ir suteikė optimizmo. Kažkas gyvenime nesiseka ar nuvylė? Fuck it! Tai neverta liūdėsio! Smile, it's the best reward in the world. You show a smile and someone else will show a smile too! Didelę laimę man suteikė matant gėjų poras besilaikančias už rankų. Nesusilaikiau ir prie vienos priėjos pasakiau, kad you look adorable togethere. Fair is fair. 
Jeigu kalbą sukti į mados pusę.. Juokais tariant per 4 dienas spėjau įsimylėti apie 10-15 kartų. Some people are shallow, some are not. Gatvėse pamatysi įdomių derinių, įdomių žmonių. Tokių teko pamatyti ir London Fashion Week, kuriame atsidūriau irgi netikėtai. Svajonė po svajonės pildosi, netiesa? Pasijutau taip lyg gyvai žiūrėčiau lookbook.nu ar aukšto lygio mados blog'us. Net prie tokių žmonių priėjus pamatysi šypseną, sulauksi malonaus bendravimo. Neslėpsiu, pasisėmiau nemažai įkvėpimo bei minčių apie derinius. 
Kokia nauda iš šios palyginus trumpos svajonės? Naujas gyvenimo lapas. Tiksliau, nauja gyvenimo knyga! Suvokiau ką turiu keisti savyje, kad aplinka, kuri mane supa taip pat keistųsi. Įkvėpimo atsiradimas, šviežias mąstymas. Po ilgo laiko juodoje duobėje, pradėjau stotis ant kojų, supratau, kad nenoriu jog mano gyvenimas būtų toks, koks buvo iki kelionės. Supratau, kad dažniau turi sakyti " fuck it " ir neleisti neigiamoms emocijoms manęs ėsti. Supratau, kad turiu dźiaugtis gyvenimu, imti viską ką galiu. 
Londone, mano meile, atiduodu tau savo širdį ir žinau, kad tu vienintelis jos nesudaužysi. Lauk manęs, aš grįšiu.

Spread the love, Camile.
IMG_9465 IMG_9458 IMG_9455 IMG_9450 IMG_9447 IMG_9444 IMG_9442 IMG_9437 IMG_9435 IMG_9434 IMG_9433 IMG_9432 IMG_9431 IMG_9430 IMG_9429 IMG_9471

No comments:

Post a Comment

Instagram